Accuvin Quick test har et såre enkelt kit for restsukker (RS) måling, der er ultra følsømt og såre enklet i brug (0-2.0 mg/L er måleområdet – men prøver med større indhold kan selvfølgeblot fortyndes). Ingen titrering, intet analyseudstyr etc er nødvenligt . Det er så let som at bruge en urinstik hos lægen for test af urinsukker, urin- protein etc. Der findes på min hjemmeside også link til YouTupe videoer, der viser hvor let det er at bruge Accuvin Quick test, som er udviklet af Mike Miller i Napa Valley….
Jeg er eneforhandler at disse Quick test i Scandinavian… Prøv det og oplev for lette disse test er i brug. Pris 20 kr/test ved 100 stk, og 30 kr/test ved 50 stk., 40 kr/test ved 25 stk, og 50 kr/test ved 10 stk. En titrering koster typisk 50-60 kr eller mere pr. analyse (analyseudstyr og reagenser inklusiv). Jeg kan også levere professionelle enzymatiske analyser for glucose og fructuse, som kræver kostbart udstyr. Fremtiden er biosensorer for glucose, fructose, æblesyre, ethanol etc og det skaffer jreg også gerne, ligesom alt andet inden for vin, cider, øl og most analyser.
Det sælger jeg – sammen med utallige andre typer Quick test analyser for bl.a. Total syre (TA), Æblesyre, Mælkesyre, Fri Sulfit, via min hjemmeside http://www.vinosigns.dk, se under analysekits.