Forside Vinavlerforum 5 – Foreningsstof Hvor længe kan man redigere i tidligere indlæg?

Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Mogens Ribo Petersen Mogens Ribo Petersen 2 uger, 3 dage siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Dette indlæg er ment som en test af, hvor længe man kan redigere i sine tidligere indlæg, herunder om man kan slette dem?

Hvis I har erfaringer med det er I velkomne til at kommentere; men ellers eksperimenterer jeg bare selv med det.

DBH Ole

Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Jeg har indtryk af, at man kun kan redigere indlægget i samme session; men det skal lige afprøves…

Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Nej det var ikke den rigtige forklaring. Jeg kan godt logge ud og logge ind igen og kan så fortsat redigere i hvert fald de ovenstående indlæg. Hvorfor kan jeg så ikke redigere mine ældre indlæg… har jeg mon oprettet dem som administrator (vi er nogle få der har to logins)?

Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Hov! I forbindelse med mit andet svar til mig selv forsvandt redigeringsmuligheden for det oprindelige indlæg og det første svar… hmm…

Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Der er ikke noget mønster i det som jeg lige kan få øje på…?

Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Og dog. Det er måske alligevel det der med session’en, der er forklaringen. Det bliver så muligvis maskeret af cachede browserdata, som får det til at se ud som om man fortsat kan rette, selv om man har været logget ud.

Hej Ole,

Jeg har lavet 2 indlæg i dag for 21 og 34 minutter siden. Ingen af disse kan jeg redigere i nu.

Venlig hilsen

Mogens Ribo Petersen

Domaine Ribolund

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.