Forside Vinavlerforum 1 – Vindyrkning Høstskema

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lars Holt Lars Holt 7 måneder, 2 uger siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Lars Holt
    Lars Holt
    Participant

Jeg har i dag udsendt ønske om at modtage høstskemaer fra de, der plejer at indberette, men som ikke har nået det endnu.

Har du ikke indberettet, så er jeg også meget interesseret i dine data! Har du høstdata fra tidligere år, du ikke har nået at indberette, kan det stadig nås.

At der er en frist for indsendelse af høstrapporten er udelukkende et ønske om, at det kan nå at komme med i Vinpressens behandling af høsten i 2017.

Alle data, uanset hvornår jeg modtager dem, vil blive lagt ind i foreningens register over høstdata.

Vi overvejer for tiden, hvordan vi kan formidle alle de data, vi har fra 1997 og til nu, så alle af vore medlemmer. der er interesserede, kan analysere på dataene.

Indtil videre er det vist kun mig, der har arbejdet videre med de modtagne data. Men der må være andre i foreningen, der er bedre til den slags, end jeg.
    Har du forudsætning for at deltage i dette arbejde, så må du endelig henvende dig.

Ja, det er klart en svaghed, at alle gamle høstrapporter forsvandt, da hjemmesiden blev lagt om!

Hvis du kan vente seks år, til jeg går på pension, vil jeg gerne deltage i arbejdet 🙂

Hilsen

Torben Løvenstein – 1053

Lars Holt
    Lars Holt
    Participant

Høstrapporterne for 2013 til 2017 blev lagt på hjemmesiden den 20. januar som regneark.

Men jeg er i tvivl om de tidligere år også kan være der uden at det bliver for tungt

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.