Forside Vinavlerforum 5 – Foreningsstof vinskuekataloget

Dette emne indeholder 4 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Arresø Vinbrug Kurt Jørgensen Arresø Vinbrug Kurt Jørgensen 1 år, 6 måneder siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Per Bach
    Per Bach
    Deltager

Hej

Jeg prøver lige med et nyt emne i stedet for at fortsætte Oles tråd om vinskuet, det kan være at der er flere der ser det.

Er der nogen der ved om vinskuekataloget bliver offentliggjort inden vinskuet og på hvilken måde.? Jeg bruger gerne tid inden vinskuet på at gennemlæse kataloget så jeg ved hvilke vine jeg skal gå efter til smagningen. Det bliver vist umuligt at nå at smage alle vine i år.

VH Per Bach

Lars Jacobsen
    Lars Jacobsen
    Deltager

Hej Per. I forbindelsen med den mail vi fik fra Børge vedr. instrukser til Vinskuet, spurgte jeg til vinskuekataloget. Fik at vide, at det snart ville blive offentliggjort oå hjemmesiden. Men så vidt jeg kan se er det endnu ikke sket. Har samme holdning som dig, med 275 vine er det nødvendigt at forberede sig på hvad jeg vil smage. Håber snart kataloget bliver offentliggjort.
    Mvh. Lars Jacobsen

Lars Holt
    Lars Holt
    Deltager

Jeg har svaret i den anden tråd, men har så i mellemtiden set, at kataloget nu er lagt på hjemmesiden.

Hvor finder man det?

Har fundet det. 🙂

Kommer der nogle resultatlister med alle bedømmelserne for tilmeldte vine på dansk vinskue til download på hjemmesiden?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.