Dette emne indeholder 3 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af Ole Stauning Ole Stauning 2 uger siden.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Jan Ebdrup
    Jan Ebdrup
    Participant

Jeg har stor lyst og behov for et kursus i vinfremstilling. Jeg har fremstiller vin i 5 år , både rød, hvid og rose, med held og gode resultater ind imellem. Der er dog flere spørgsmål end svar og derfor savner jeg en gruppe der er på samme niveau eller bedre. Jeg bor i Virum men har vin i Hedeland ved roskilde. Jeg har tilmeldt mig 2 kurser der ikke er blevet til noget. Hvem vil hjælpe?

venlig hilsen

Jan Ebdrup

Terkel Lond
    Terkel Lond
    Participant

Jeg er også på begynderniveau og vil også gerne have et kursus i vinfremstilling.

Min minimark på 75 stokke ligger i Langebæk på Sydsjælland. Jeg bor i Kbh K.

Venlig hilsen Terkel Lond

Jacob Vestergaard
    Jacob Vestergaard
    Participant

Jeg støtter meget gerne op om Jan og Terkels gode forslag  omkring at lave en kursus i vinfremstilling. Jeg er selv ny i faget og har et stort ønske om at få en grundlæggende vide omkring dette.

Mvh Jacob Vestergaard, Nordsjælland

Ole Stauning
    Ole Stauning
    Participant

Normalt skulle der foreligge et uddannelsesprogram for 2018 i slutningen af 2017; men jeg har endnu ikke modtaget noget.

Jeg vil foreslå, at I hver især kontakter jeres lokalgrupper. Det ser ud til at være tre forskellige. Desuden bør I prøve at forhøre, om der er pladser på Midtsjællands arrangement den 13. januar med Sigrid Geertsen-Schibbye fra Lallemand Danmark. Kontakt Kim, se bag på det seneste nummer af VP. Det kan stærkt anbefales, selv om det ikke er for absolutte begyndere.

DBH Ole Stauning

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.